header_nine_logo
  • صفحه اصلی
  • محصولات
    • صندوق فروشگاهی
    • چاپگر
      • چاپگر رسید
      • چاپگر لیبل
    • بارکدخوان
    • کیوسک سفارشگیر
    • لوازم جانبی
    • گیت ضد سرقت فروشگاهی
    • پرایس چکر
    • دوربین مداربسته
    • نرم افزار حسابداری
    • دستگاه حضور و غیاب
  • مقالات
  • آموزش
  • درباره ما
  • تماس با ما

مقالات

خانه مقالات ارتباط با مشتری CRM

ارتباط با مشتری CRM

مقالات

امروزه شرکتها با پیشرفت تکنولوژی با شرایط رقابت سنگینی روبرو هستند و مهمترین ابزار موفقیت شرکتها بعد از عوامل کیفیت خدمات و محصولات ، ارتباط با مشتری می باشد در این میان CRM حلقه واسطه تکنولوژی و شرکتها و مشتریان می باشد. مشتری به عنوان منبع سودآوری شرکت ها و سازمانها نیاز به ارتباط موثر و مدیریت این ارتباط دارد زیرا نه تنها مشتری خودش سود شرکتهاست بلکه با معرفی به دوستان و آشنایان روابط جدیدی را شکل می دهد. و CRM میتواند توانایی شرکت ها و سازمانها را را در تشخیص و مدیریت مشتریان بهبود ببخشد.

در واقع CRM نوعی استراتژی کسب و کار محسوب می شود با برنامه ریزی ، زمانبندی و کنترل فعالیت های قبل و بعد از فروش سازمان و توانمند ساختن ارتباط با مشتری جهت تعامل از  طریق وب ، تلفن ، فکس ، ایمیل و شبکه های اجتماعی به جذب و نگهداری مشتریان کمک می کند.

CRM با دسته بندی فعالیت های ما و گزارش گیری از یادداشت های ما برنامه ای به ما ارائه می دهد که از طریق ان می توانیم روند ارتباطات و فروش را بهینه کنیم

برای مثال مسئولیت ما در قبال مشتری ناراضی ، نوع ارتباط با او ، پیگیری مطالبات با یادداشت های کارشناسان فروش باعث می شود که مشتری به ما اعتمادی دوباره داشته باشد

و اینکه هدف CRM یکپارچه سازی فرآیند کسب و کار می باشد و تعامل با مشتریان ، بازاریابی و فروش و خدمت رسانی به مشتریان و پشتبانی و فرآیند بخش های ستادی مانند حسابداری و خرید و تدارکات را نیز پوشش میدهد و این روند باعث می شود نقاط کور و مشکلات سیستم مشخص و قابل دسترسی باشد. با وجود همه اینها نیازمند به مدیریت درست و مناسب می باشد تا بتواند تمامی اطلاعات یکپارچه شده و سیستماتیک را بعد از گذر از گزارش و تحلیل CRM مورد بررسی قرار دهد و نقاط قوت و ضعف را بیابید و برنامه منسجمی جهت یافتن راه حل های مناسب پیگیری کند

بنابراین ابتدا ورود اطلاعات درست و کامل توسط بازاریابی ، فروش و تیم ارائه خدمات و بخش پیگیری ها منجر به نتیجه مطلوب و نزدیک به صد در صد کامل CRM شده و در نهایت نتیجه گیری و حل مسائل و استفاده درست از ان باعث می شود شرکتها در این دنیای پیچیده تکنولوژی در کنار مشتریان تازه وارد و مشتریان قدیمی هماهنگی ایجاد کنند و روند فعالیت و موفقیت خود را بهبود ببخشند

به یاد داشته باشیم مشتری سرمایه اولیه همه شرکتهاست و بعد از آن کارکنان وظیفه شناسی که به عنوان مشاور کنار مشتریان قرار میگیرند و برای ارتقای شرکت تلاش میکنند در روند کیفیت CRM مهم می باشند.

Tags: adaco, adaelectronic, CRM, آدا الکترونیک, آداکو, سیستم امنیتی آمل, سیستم امنیتی حفاظتی مازندران, سیستم حفاظتی بابل, گیت ضد سرقت, گیت فروشگاهی, گیت فروشگاهی آمل, گیت فروشگاهی مازندران, مشتری مداری
صفحه قبلی تنظیم بارکد خوان دیتالاجیک
مطلب بعدی راه اندازی فیش پرینتر بدون سی دی نصب
آخرین مطالب
  • کاغذ یا رول حرارتی چیست؟ 09-03-1397
  • همه چیز درباره راه اندازی PC-POS 09-03-1397
  • کنترل دسترسی ( در بازکن ) 09-03-1397
  • آمل میدان هفده شهریور خیابان هراز برج آفتاب طبقه اول واحد6
  • 01144268820 -01144232676
  • adacoiranir@gmail.com

توسعه و طراحی توسط : تیم آدا الکترونیک

شرکت آدا الکترونیک
ارسال