در این مقاله اغلب ویژگی های کلی نرم افزار فروشگاهی آریاسان را مورد بررسی قرار میدهیم.
مهمترین نکته عدم نیاز آشنایی با کامپیوتر و سرعت و سهولت استفاده از نرم افزار فروشگاهی آریاسان می باشد.
1- ﺻﻨﺪوق ﻫﺎ:
-ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺻﻨﺪوق ﺑﻪ ﺗﻌﺪاد دﻟﺨﻮاه و بدون ﻣﺤﺪودﯾﺖ
-درﯾﺎﻓﺖ و ﭘﺮداﺧﺖ از ﻫﺮ ﺻﻨﺪوق
-اﻣﮑﺎن ﺗﻌﯿﯿﻦ وﺿﻌﯿﺖ ﭘﺬﯾﺮش، ﻋﺪم ﭘﺬﯾﺮش، ﻧﻤﺎﯾﺶ ﭘﯿﻐﺎم ﺑﺮای ﻫﺮ ﺻﻨﺪوق ﻫﻨﮕﺎﻣﯽ ﮐﻪ ﻣﻮﺟﻮدی ﺻﻨﺪوق ﻣﻨﻔﯽ ﻣﯽ ﺷﻮد.
-اﻧﺘﻘﺎل وﺟﻪ ﺑﯿﻦ ﺻﻨﺪوق ﻫﺎ
-اﻧﺘﻘﺎل وﺟﻪ ﺑﯿﻦ ﺻﻨﺪوق ﻫﺎ و ﺑﺎﻧﮏ ﻫﺎ
-اﻣﮑﺎن واﮔﺬاری ﺻﻨﺪوق ﺑﻪ ﻫﺮ ﮐﺎرﺑﺮ در ﺑﺎزه زﻣﺎﻧﯽ ﺧﺎص
-ﮔﺰارش ﮔﯿﺮی از ﻣﻮﺟﻮدی ﺟﺎری ﺻﻨﺪوق ﻫﺎ و ﻣﻮﺟﻮدی ﺑﺎ ﮐﺴﺮ ﭼﮏ ﻫﺎی ﭘﺎس ﻧﺸﺪه ﺳﺮ رﺳﯿﺪ ﮔﺬﺷﺘﻪ
-ﮔﺰارش ﺗﻔﺼﯿﻠﯽ از ﻫﺮ ﺻﻨﺪوق (ﺑﺎ اﻣﮑﺎن ﺟﺴﺘﺠﻮ ﻋﻤﻠﯿﺎت ﻫﺎی ﺧﺎص)
2-بانک ها و حساب های بانکی
- ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺑﺎﻧﮏ ﺑﻪ ﺗﻌﺪاد دﻟﺨﻮاه (ﺑﺪون ﻣﺤﺪودﯾﺖ)
-اﻣﮑﺎن ﺗﻌﯿﯿﻦ وﺿﻌﯿﺖ ﭘﺬﯾﺮش،ﻋﺪم ﭘﺬﯾﺮش،ﻧﻤﺎﯾﺶ ﭘﯿﻐﺎم ﺑﺮای ﻫﺮ ﺑﺎﻧﮏ ﻫﻨﮕﺎﻣﯽ ﮐﻪ ﻣﻮﺟﻮدی ﺑﺎﻧﮏ ﻣﻨﻔﯽ ﻣﯽ ﺷﻮد
- اﻣﮑﺎن درج ﻟﯿﺴﺘﯽ ﺑﺎﻧﮏ ﻫﺎ
– اﻧﺘﻘﺎل وﺟﻪ از ﯾﮏ ﺑﺎﻧﮏ ﺑﻪ ﺑﺎﻧﮏ دﯾﮕﺮ
-اﻧﺘﻘﺎل وﺟﻪ از ﺑﺎﻧﮏ ﺑﻪ ﺻﻨﺪوق
– ﺻﺪور ﭼﮏ
-ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﭼﮏ ﻫﺎ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﮐﺎﻣﻼ ﻗﺪرﺗﻤﻨﺪ و اﻧﻌﻄﺎف ﭘﺬﯾﺮ (ﺛﺒﺖ ﺗﻤﺎﻣﯽ روﯾﺪادﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺮای ﭼﮏ اﺗﻔﺎق ﻣﯽ اﻓﺘﺪ و ﻣﺸﺎﻫﺪه ﺗﺎرﯾﺨﭽﻪ ﺗﻐﯿﯿﺮات ﭼﮏ)
– ﮔﺰارش ﻓﯿﺶ ﻫﺎی وارﯾﺰی و دﺳﺘﮕﺎه ﮐﺎرت ﺧﻮان و اﺳﻨﺎد ﭘﺮداﺧﺘﯽ
-ﮔﺰارش ﺗﻔﺼﯿﻠﯽ از ﻫﺮ ﺑﺎﻧﮏ (ﺑﺎ اﻣﮑﺎن ﺟﺴﺘﺠﻮ ﻋﻤﻠﯿﺎت ﻫﺎی ﻣﺪﻧﻈﺮ)
3-ﭼﮏ ﻫﺎی ﭘﺮداﺧﺘﯽ
ﺻﺪور ﭼﮏ از ﺑﺎﻧﮑﻬﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ و در ﺳﺮرﺳﯿﺪ ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ
ﭼﺎپ ﭼﮏ ﺻﺎدر ﺷﺪه ﺑﺮ روی ﺑﺮگ ﭼﮏ (ﺳﺎزﮔﺎر ﺑﺎ اﻧﺪازه ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ ﭼﮏ و ﭼﺎﭘﮕﺮﻫﺎی ﻣﺘﻨﻮع)
ﯾﺎدآوری در ﻣﻮرد ﭼﮏ ﻫﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﺳﺮرﺳﯿﺪ ﭼﻨﺪ روز ﮔﺬﺷﺘﻪ و روزﻫﺎی آﯾﻨﺪه ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺗﻨﻈﯿﻤﺎت اﻧﺘﺨﺎب ﺷﺪه
ﺛﺒﺖ ﺗﺎرﯾﺨﭽﻪ ﻋﻤﻠﯿﺎت ﻫﺎی اﻧﺠﺎم ﺷﺪه ﺑﺮ روی ﯾﮏ ﭼﮏ
ﺛﺒﺖ دﺳﺘﻪ ﭼﮏ و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ دﺳﺘﻪ ﭼﮏ ﻫﺎ
ﻧﻤﺎﯾﺶ ﻣﺎﻧﺪه روز ﺗﺎ ﺳﺮ رﺳﯿﺪ ﭼﮏ ﻫﺎ در ﺗﻤﺎﻣﯽ ﮔﺰارﺷﺎت ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﭼﮏ
اﻣﮑﺎن ﺑﺎرﮔﺬاری ﺗﺼﻮﯾﺮ اﺳﮑﻦ ﺷﺪه ﭼﮏ
اﻣﮑﺎن ﭘﺮداﺧﺖ ﭼﮏ از دﺳﺘﻪ ﭼﮏ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﺷﺪه
اﻣﮑﺎن اﺑﻄﺎل ﭼﮏ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﺷﺪه
ﮔﺰارش ﻟﯿﺴﺖ ﭼﮏ ﻫﺎی ﺻﺎدر ﺷﺪه در ﯾﮏ ﻣﺤﺪوده ﺗﺎرﯾﺨﯽ ﯾﺎ ﭼﮑﻬﺎی ﺻﺎدر ﺷﺪه ﺑﻪ ﺳﺮرﺳﯿﺪ ﯾﮏ ﻣﺤﺪوده ﺗﺎرﯾﺨﯽ و ﭼﮑﻬﺎی ﭘﺮداﺧﺖ ﺷﺪه ﺑﻪ ﯾﮏ ﺷﺨﺺ ﺧﺎص، وﺿﻌﯿﺖ ﺧﺎص، ﻋﻤﻠﯿﺎت ﻣﺪ ﻧﻈﺮ و …
4-ﭼﮏ ﻫﺎی درﯾﺎﻓﺘﯽ
ﺛﺒﺖ ﻣﺸﺨﺼﺎت ﭼﮏ درﯾﺎﻓﺘﯽ
اﻣﮑﺎن ﺑﺎرﮔﺬاری ﺗﺼﻮﯾﺮ اﺳﮑﻦ ﺷﺪه ﭼﮏ
ﭘﺎس ﮐﺮدن ﭼﮏ
ﺧﺮج ﮐﺮدن ﭼﮏ
ﺑﻪ ﺣﺴﺎب ﮔﺬاﺷﺘﻦ ﭼﮏ
ﺑﺮﮔﺸﺖ زدن ﭼﮏ
ﺛﺒﺖ ﮐﺴﺮی ﻣﻮﺟﻮدی ﭼﮏ
ﮔﺰارش ﮔﯿﺮی و ﺗﻬﯿﻪ ﻟﯿﺴﺖ از ﮔﺮوه ﺧﺎﺻﯽ از ﭼﮑﻬﺎ ﺑﺮ اﺳﺎس ﻣﺤﺪوده ﺗﺎرﯾﺦ درﯾﺎﻓﺖ ﭼﮏ، ﻣﺤﺪوده ﺳﺮرﺳﯿﺪ ﭼﮏ و ﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ ﮐﻪ ﭼﮏ در
- آن اﺳﺘﻔﺎده ﺷﺪه اﺳﺖ، وﺿﻌﯿﺖ ﭼﮏ (ﺷﺎﻣﻞ : ﻣﻌﻠﻖ، ﭘﺎس ﺷﺪه، ﺧﺮج ﺷﺪه، ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺧﻮرده، ﻧﺰد ﺑﺎﻧﮏ، واﮔﺬار ﺷﺪه، درﯾﺎﻓﺖ ﺷﺪه و …)
5-اﺷﺨﺎص و ﻃﺮف ﺣﺴﺎب ﻫﺎ
– ﻣﻌﺮﻓﯽ اﺷﺨﺎص ﺑﻪ ﺗﻌﺪاد دﻟﺨﻮاه و ﮔﺮوه ﺑﻨﺪی آﻧﻬﺎ در ﮔﺮوﻫﻬﺎی دﻟﺨﻮاه ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﺜﻼ ﮔﺮوه ﻓﺮوﺷﻨﺪﮔﺎن، ﺧﺮﯾﺪاران، ﮔﺮوه ﻃﺮف ﺣﺴﺎﺑﻬﺎی ﯾﮏ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ﺧﺎص و اﻣﮑﺎن ﺛﺒﺖ آدرس ﻫﺎ، اﻃﻼﻋﺎت ﺗﻤﺎس و ﺣﺴﺎب ﻫﺎی ﺑﺎﻧﮑﯽ و ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺷﺨﺺ و …
– اﻣﮑﺎن ﺗﻌﯿﯿﻦ درﺻﺪ ﺗﺨﻔﯿﻒ ﺑﺮای ﻫﺮ ﺷﺨﺺ و اﻋﻤﺎل درﺻﺪ ﺗﺨﻔﯿﻒ در ﻋﻤﻠﯿﺎت ﻫﺎی ﻣﺎﻟﯽ
اﻣﮑﺎن درج ﻟﯿﺴﺘﯽ اﺷﺨﺎص
ﻧﮕﻬﺪاری ﺣﺴﺎب اﺷﺨﺎص
اﻧﺘﻘﺎل ﺑﯿﻦ ﺣﺴﺎب اﺷﺨﺎص
ﮔﺰارش ﺗﻔﺼﯿﻠﯽ از ﻫﺮ ﺷﺨﺺ (ﺑﺎ اﻣﮑﺎن ﺟﺴﺘﺠﻮ ﻋﻤﻠﯿﺎت ﻫﺎی ﻣﺪﻧﻈﺮ)
- ﮔﺰارش از ﺑﺪﻫﯽ و ﻃﻠﺐ و ﺳﻘﻒ اﻋﺘﺒﺎر اﺷﺨﺎص
– اﻓﺰاﯾﺶ و ﮐﺎﻫﺶ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺷﺨﺎص
– ﮔﺰارش ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬاران و ﺗﻔﺼﯿﻠﯽ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﻫﺮ ﺷﺨﺺ
- اﻣﮑﺎن ﺗﻘﺴﯿﻢ ﺳﻮد/زﯾﺎن ﭘﺲ از ﺑﺴﺘﻦ ﺳﺎل ﻣﺎﻟﯽ
6-اﻧﺒﺎرﻫﺎ
– ﻣﻌﺮﻓﯽ اﻧﺒﺎر ﺑﻪ ﺗﻌﺪاد دﻟﺨﻮاه (ﺑﺪون ﻣﺤﺪودﯾﺖ)
- اﻣﮑﺎن ﺗﻌﯿﯿﻦ ﻣﺴﺌﻮل اﻧﺒﺎر
- اﻣﮑﺎن ﺗﻌﯿﯿﻦ وﺿﻌﯿﺖ ﭘﺬﯾﺮش،ﻋﺪم ﭘﺬﯾﺮش،ﻧﻤﺎﯾﺶ ﭘﯿﻐﺎم ﺑﺮای ﻫﺮ اﻧﺒﺎر ﻫﻨﮕﺎﻣﯽ ﮐﻪ ﻣﻮﺟﻮدی اﻧﺒﺎر ﻣﻨﻔﯽ ﻣﯽ ﺷﻮد
- اﻣﮑﺎن درج ﻟﯿﺴﺘﯽ اﻧﺒﺎرﻫﺎ
- ﮔﺰارش ﻣﻮﺟﻮدی ﻫﺮ اﻧﺒﺎر در ﻫﺮ ﺗﺎرﯾﺦ ﺧﺎص
- ﮔﺰارش وﺿﻌﯿﺖ اﻧﺒﺎرﻫﺎ
- ﺧﺮﯾﺪ و ﻓﺮوش از اﻧﺒﺎرﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ در ﻃﯽ ﯾﮏ ﻓﺎﮐﺘﻮر
- ﮐﺎردﮐﺲ رﯾﺎﻟﯽ و ﻣﻘﺪاری ﮐﺎﻻ
– ﻋﻤﻠﯿﺎت اﻧﺒﺎر ﺑﺎ اﻣﮑﺎن ﺻﺪور ﺣﻮاﻟﻪ
ﮐﺎﻻ و ﺧﺪﻣﺎت
– ﻣﻌﺮﻓﯽ ﻫﺮ ﺗﻌﺪاد ﮐﺎﻻ و ﺧﺪﻣﺎت و ﮔﺮوه ﺑﻨﺪی آﻧﻬﺎ
- ﺗﻐﯿﯿﺮ دﺳﺘﻪ ای ﻣﺸﺨﺼﺎت ﮐﺎﻻ (از ﻃﺮﯾﻖ اﯾﻦ وﯾﮋﮔﯽ ﻣﯽ ﺗﻮان ﺑﻪ ﯾﮑﺒﺎره ﺑﺮای ﺗﻌﺪاد زﯾﺎدی ﮐﺎﻻ وﯾﮋﮔﯽ ﺧﺎﺻﯽ را ﺗﻨﻈﯿﻢ ﻧﻤﻮد)
– اﻣﮑﺎن درج ﻟﯿﺴﺘﯽ ﮐﺎﻻﻫﺎ
- ﻣﺸﺨﺺ ﮐﺮدن ﮐﺎﻻﻫﺎ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻧﺎم، ﻧﺎم اﺧﺘﺼﺎری ﯾﺎ ﮐﺪ ﯾﺎ اﻧﺘﺨﺎب از ﻟﯿﺴﺖ ﮐﺎﻻﻫﺎ
- ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺑﺨﺶ و اﻧﺒﺎر ﭘﯿﺶ ﻓﺮض ﮐﺎﻻ
– اﻣﮑﺎن ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺷﻤﺎره ﺳﺮﯾﺎل ﺑﺮای ﻫﺮ ﮐﺎﻻ
– ﻧﺎﻣﮕﺬاری ﮐﺎﻻﻫﺎ ﺑﺎ ﺗﺮﮐﯿﺒﯽ از ﺣﺮوف اﻧﮕﻠﯿﺴﯽ، ﻓﺎرﺳﯽ و اﻋﺪاد
– اﻣﮑﺎن ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺳﻄﻮح واﺣﺪ ﮐﺎﻻ (ﻣﺜﻼ: ﮔﺮم، ﮐﯿﻠﻮﮔﺮم، ﺗﻦ و …)
– اﻣﮑﺎن ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺳﻄﻮح ﻗﯿﻤﺖ ﮐﺎﻻ (ﻣﺜﻼ: دوﺳﺘﺎن، ﻫﻤﮑﺎران و …)
– اﻣﮑﺎن اﻧﺘﺨﺎب ﺗﺼﻮﯾﺮ ﻫﺮ ﮐﺎﻻ، ﺟﻬﺖ ﻧﻤﺎﯾﺶ در ﻣﺎﻧﯿﺘﻮر دوم
– ﮐﻨﺘﺮل اﻧﺒﺎر (ﺣﺪاﻗﻞ ﻣﻮﺟﻮدی و ﺣﺪاﮐﺜﺮ ﻣﻮﺟﻮدی و ﺑﺮرﺳﯽ ﻧﻘﻄﻪ ﺳﻔﺎرش ﮐﺎﻻ
- اﻧﺘﺨﺎب ﮐﻠﯿﺪ ﺳﺮﯾﻊ ﺑﺮای ﻫﺮ ﮐﺎﻻ و ﻓﺮوش ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﮐﯿﺒﻮردﻫﺎی POSو ﮐﻠﯿﺪﻫﺎی ﻣﯿﺎﻧﺒﺮ در ﻓﺎﮐﺘﻮرﻫﺎ
– اﻣﮑﺎن ﻏﯿﺮﻓﻌﺎل ﮐﺮدن ﮐﺎﻻﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻓﻌﻼ ﻗﺼﺪ اﺳﺘﻔﺎده از آﻧﻬﺎ را ﻧﺪارﯾﺪ (ﻣﺜﻼ ﺑﻪ دﻟﯿﻞ ﻓﺼﻠﯽ ﺑﻮدن ﻣﺤﺼﻮﻻت، اﯾﻦ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﻗﺎﺑﻞ اﺳﺘﻔﺎده ﻧﺨﻮاﻫﻨﺪ ﺑﻮد)
- ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ اﺗﻮﻣﺎﺗﯿﮏ ﻗﯿﻤﺖ ﻓﺮوش ﺑﺮﺣﺴﺐ ﻗﯿﻤﺖ ﺧﺮﯾﺪ ﮐﺎﻻ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺳﻮد ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺷﺪه ﺗﻮﺳﻂ ﮐﺎرﺑﺮ
– اﻣﮑﺎن ﺗﻌﯿﯿﻦ ﮔﺮوه ﻫﺎی ﮐﺎﻻ ﺑﻪ ﺻﻮرت زﯾﺮﺷﺎﺧﻪ ای و ﮔﺰارش ﮔﯿﺮی ﺑﺮ ﺣﺴﺐ آﻧﻬﺎ
– ﮔﺰارش ﻣﻮﺟﻮدی ﮐﺎﻻ
- ﮔﺰارش روزاﻧﻪ، ﻣﺎﻫﯿﺎﻧﻪ، ﻓﺼﻠﯽ ﮐﺎﻻ
– ﮔﺰارش ﻧﻘﻄﻪ ﺳﻔﺎرش ﮐﺎﻻ
ﺑﺨﺶ ﻫﺎ
– ﯾﮑﯽ از اﻣﮑﺎﻧﺎت ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﻓﺮد نرم افزار ﺣﺴﺎﺑﺪاری آریاسان اﻣﮑﺎن ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺑﺨﺸﻬﺎ ﺑﻪ ﻫﺮ ﺗﻌﺪاد دﻟﺨﻮاه اﺳﺖ ﮐﻪ در اﮐﺜﺮ ﻧﺮم اﻓﺰارﻫﺎی ﺣﺴﺎﺑﺪاری دﯾﮕﺮ وﺟﻮد ﻧﺪارد. ﺑﺨﺸﻬﺎ در واﻗﻊ ﻗﺴﻤﺘﻬﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺷﻐﻞ ﺷﻤﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﻫﺮ ﮐﺪام ﺧﺮﯾﺪ و ﻓﺮوش و ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎ و درآﻣﺪﻫﺎی ﻣﺠﺰا دارﻧﺪ و ﺷﻤﺎ ﻣﯽ ﺧﻮاﻫﯿﺪ در ﻫﺮ دوره ﺗﺎرﯾﺨﯽ ﺳﻮد دﻫﯽ ﻫﺮ ﺑﺨﺶ را ﺑﻪ ﻃﻮر ﻣﺠﺰا ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ. ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﺜﺎل اﮔﺮ ﺷﻤﺎ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ ﭼﻨﺪ ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺨﺘﻠﻒ را داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﯾﺎ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﭼﻨﺪ ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺨﺘﻠﻒ را ﺑﻔﺮوﺷﯿﺪ و ﺑﺨﻮاﻫﯿﺪ ﺑﺪاﻧﯿﺪ ﻫﺮ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ ﭼﻪ ﻣﻘﺪار ﺑﺮای ﺷﻤﺎ ﺳﻮد ﯾﺎ زﯾﺎن دارد، ﻫﺮ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ را ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﯾﮏ ﺑﺨﺶ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ. در ﺣﺴﺎﺑﺪاری آریاسان ﻫﺮ ﻋﻤﻠﯿﺎت ﺳﻮد زا ﯾﺎ زﯾﺎن زا ﺑﻪ ﯾﮏ ﺑﺨﺶ ﻣﺮﺑﻮط ﻣﯽ ﺷﻮد و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﺳﻮد و زﯾﺎن ﻫﺮ ﺑﺨﺶ را در ﻫﺮ دوره ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻣﺠﺰا ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ و ﺻﻮرت ﺗﻔﺼﯿﻠﯽ ﺳﻮد و زﯾﺎن ﻫﺮ ﺑﺨﺶ را ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺟﺪاﮔﺎﻧﻪ ﻣﺸﺨﺺ ﻧﻤﺎﯾﺪ. ﻣﺜﻼ در ﯾﮏ ﻓﺮوﺷﮕﺎه ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﺷﻤﺎ ﻣﻤﮑﻦ اﺳﺖ ﺑﺨﺸﻬﺎی زﯾﺮ را ﺑﺒﯿﻨﯿﺪ: ﺑﺨﺶ ﻓﺮوش ﺧﻂ / ﺑﺨﺶ ﻓﺮوش ﮔﻮﺷﯽ / ﺑﺨﺶ ﻓﺮوش ﻟﻮازم ﺟﺎﻧﺒﯽ / ﺑﺨﺶ ﺗﻌﻤﯿﺮات
– اﻣﮑﺎن درج ﻟﯿﺴﺘﯽ ﺑﺨﺶ ﻫﺎ
– ﮔﺰارش ﺳﻮد و زﯾﺎن ﺑﺨﺶ ﻫﺎ ( اﻣﮑﺎن ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺳﻮد ﺑﻪ ﺗﻔﮑﯿﮏ ﺑﺎزه زﻣﺎﻧﯽ)
ﺧﺮﯾﺪ/ﻓﺮوش
– ﺑﺎ ﺛﺒﺖ ﻫﺮ ﻓﺎﮐﺘﻮر ﺧﺮﯾﺪ ﯾﺎ ﻓﺮوش ﺑﻪ ﻃﻮر اﺗﻮﻣﺎﺗﯿﮏ ﻣﻮﺟﻮدی اﻧﺒﺎر ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ و ﻣﺘﻨﺎﺳﺐ ﺑﺎ ﻧﺤﻮه ﭘﺮداﺧﺖ ﯾﺎ درﯾﺎﻓﺖ وﺟﻪ آن، ﻣﻮﺟﻮدی ﺻﻨﺪوق / ﺣﺴﺎب ﭼﮑﻬﺎی ﭘﺮداﺧﺘﯽ و درﯾﺎﻓﺘﯽ / ﻣﻮﺟﻮدی ﺑﺎﻧﮏ / ﺣﺴﺎب اﺷﺨﺎص و ﻏﯿﺮه ﻧﯿﺰ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻣﯽ ﯾﺎﺑﺪ و ﺑﻪ اﯾﻦ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﺑﺪون اﻧﺠﺎم ﻫﯿﭽﮕﻮﻧﻪ دوﺑﺎره ﮐﺎری ﯾﺎ وارد ﮐﺮدن اﻃﻼﻋﺎت اﺿﺎﻓﯽ ﮐﻠﯿﻪ ﺣﺴﺎﺑﻬﺎی ﺷﻤﺎ ﺑﻪ روز در ﻣﯽ آﯾﺪ.
– ﺳﺮﻋﺖ و اﻧﻌﻄﺎف ﭘﺬﯾﺮی ﺑﺴﯿﺎر ﺑﺎﻻ در ﻫﻨﮕﺎم ﮐﺎر ﺑﺎ ﺑﺎرﮐﺪ ﺧﻮان
– اﻣﮑﺎن درج ﺣﻮاﻟﻪ اﻧﺒﺎر ﻫﻨﮕﺎم ﺛﺒﺖ ﻓﺎﮐﺘﻮرﻫﺎی ﻓﺮوش
– ﭼﺎپ ﻓﺎﮐﺘﻮر و ﺣﻮاﻟﻪ اﻧﺒﺎر در اﻧﺪازه ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ و ﺑﺮ روی ﮐﺎﻏﺬﻫﺎ در ﺳﺎﯾﺰﻫﺎی ﻣﺘﻔﺎوت ﺑﻪ ﻫﻤﺮاه آرم و ﻧﺎم ﻣﻮﺳﺴﻪ ﺷﻤﺎ و ﺗﻮﺿﯿﺤﺎت دﻟﺨﻮاه ﺷﻤﺎ
– ﭼﺎپ ﻓﺎﮐﺘﻮر ﺑﻪ دﻓﻌﺎت دﻟﺨﻮاه ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻫﻤﺰﻣﺎن ﺑﺮ روی ﭘﺮﯾﻨﺘﺮﻫﺎی ﻣﺘﻔﺎوت
– اﻣﮑﺎن ﻣﺸﺎﻫﺪه ﻗﯿﻤﺘﻬﺎی آﺧﺮﯾﻦ ﺧﺮﯾﺪ/ﻓﺮوش ﺑﻪ ﺷﺨﺺ ﻣﺪﻧﻈﺮ ﯾﺎ ﺑﻘﯿﻪ اﻓﺮاد در ﻫﻨﮕﺎم ﻓﺮوش/ﺧﺮﯾﺪ
– ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﺳﻮد ﻫﺮ ﺧﺮﯾﺪ و ﻓﺮوش
– ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻗﺪرﺗﻤﻨﺪ ﺑﺮ روی ﭼﺎپ آﯾﺘﻢ ﻫﺎی ﻓﺎﮐﺘﻮرﻫﺎ، ﮐﻨﺘﺮل ﭼﺎپ/ﻋﺪم ﭼﺎپ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻗﺴﻤﺖ ﻫﺎ
– ﺑﺮﮔﺸﺖ از ﻓﺮوش و ﺑﺮﮔﺸﺖ از ﺧﺮﯾﺪ
– ﺛﺒﺖ ﺳﻔﺎرش/ﭘﯿﺶ ﻓﺎﮐﺘﻮر و اﻣﮑﺎن ﺗﺒﺪﯾﻞ آﻧﻬﺎ ﺑﻪ ﻓﺎﮐﺘﻮرﻫﺎی ﺧﺮﯾﺪ و ﻓﺮوش
-اﻣﮑﺎن ﺑﺎز ﮐﺮدن ﻫﻤﺰﻣﺎن ﭼﻨﺪ ﻓﺎﮐﺘﻮر ﺧﺮﯾﺪ و ﻓﺮوش و …
– اﻣﮑﺎن ﻣﺸﺎﻫﺪه ﮔﺰارﺷﺎت ﺗﻔﺼﯿﻠﯽ اﺷﺨﺎص و ﻣﺒﻠﻎ ﺑﺪﻫﮑﺎری و ﺑﺴﺘﺎﻧﮑﺎری در ﻓﺎﮐﺘﻮر
– اﻣﮑﺎن درج ﺗﺨﻔﯿﻒ ردﯾﻔﯽ ﺑﻪ ﺻﻮرت رﯾﺎﻟﯽ و درﺻﺪی
– اﻣﮑﺎن ﺟﺴﺘﺠﻮ ﺑﺮ اﺳﺎس ﻧﺎم ، ﻧﺎم اﺧﺘﺼﺎری، ﮐﺪ ﮐﺎﻻ
– اﻣﮑﺎن ﺗﻌﯿﯿﻦ ﻗﯿﻤﺖ ﻓﺮوش ﺑﻪ ﺻﻮرت آﻧﯽ
– اﻣﮑﺎن ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺗﺎرﯾﺦ ﺗﻮﻟﯿﺪ و اﻧﻘﻀﺎء و ﺷﻤﺎره ﺳﺮﯾﺎل ﮐﺎﻻﻫﺎی ﻣﺪ ﻧﻈﺮ
– 5اراﺋﻪ اﻃﻼﻋﺎت آﻣﺎری ﮐﺎﻻ ﻣﺘﻨﺎﺳﺐ ﺑﺎ ﮐﺎﻻ و ﺷﺨﺺ اﻧﺘﺨﺎب ﺷﺪه (ﻧﻤﺎﯾﺶ اﻃﻼﻋﺎت آﺧﺮﯾﻦ ﻓﺮوش/ﺧﺮﯾﺪ و ﻣﯿﺎﻧﮕﯿﻦ ﻓﺮوش/ﺧﺮﯾﺪ ﺷﺨﺺ از ﮐﺎﻻی اﻧﺘﺨﺎب ﺷﺪه)
– ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺗﻌﺪاد ﻣﻮﺟﻮدی و ﻣﺒﻠﻎ ﻓﺮوش ﻫﺮ ﮐﺎﻻ ﺑﻪ ﺻﻮرت آﻧﯽ
– اﻣﮑﺎن درج ﺗﻌﺪاد ﮐﺎﻻﻫﺎ ﺑﻪ 3 روش ﻣﺘﻨﻮع (1. درج ﺗﻌﺪاد ﺑﺎ ﻓﻮﮐﻮس ﺑﺮ روی ﺗﻌﺪاد در ﻓﺎﮐﺘﻮر 2. ﺑﺎز ﺷﺪن ﺻﻔﺤﻪ اﻧﺘﺨﺎب ﺗﻌﺪاد
3. اﺳﺘﻔﺎده از ﮐﻠﯿﺪﻫﺎی + و – و ﮐﻠﯿﺪﻫﺎی ﻣﯿﺎﻧﺒﺮ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ
– ﺛﺒﺖ ﻓﺎﮐﺘﻮر ﻧﻘﺪ و اﻋﺘﺒﺎری ﺑﻪ ﺳﻬﻮﻟﺖ و ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﯾﮏ ﮐﻠﯿﮏ
– اﻣﮑﺎن ﺗﻌﯿﯿﻦ ﻓﻮﻧﺖ و ﺳﺎﯾﺰ آن در ﻓﺎﮐﺘﻮرﻫﺎ ﻫﻨﮕﺎم ﮐﺎر ﺑﺎ ﻓﺮم ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ
– اﻣﮑﺎن ﺻﺪور ﺷﻤﺎره ﻓﺎﮐﺘﻮر ﺑﻪ ﺻﻮرت اﺗﻮﻣﺎﺗﯿﮏ و دﺳﺘﯽ
– ﻧﻤﺎﯾﺶ ﮐﺎﻻﻫﺎی داری ﻣﺎﻟﯿﺎت ﺑﺮ ارزش اﻓﺰوده در ﻓﺎﮐﺘﻮرﻫﺎ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻣﺠﺰاء
– اﻣﮑﺎن ﺛﺒﺖ ﮐﺎﻻﻫﺎ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از دﺳﺘﮕﺎه ﺑﺎرﮐﺪﺧﻮان در ﻓﺎﮐﺘﻮرﻫﺎ ﺑﻪ ﺻﻮت ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ
– اﻣﮑﺎن ﻣﺮﺗﺐ ﺳﺎزی اﺷﺨﺎص ﺑﺮاﺳﺎس ﻧﺎم، ﻧﺎم ﺧﺎﻧﻮادﮔﯽ، ﮐﺪ، ﺗﺮﺗﯿﺐ ﺛﺒﺖ در ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺑﻪ 2 ﺻﻮرت ﺻﻌﻮدی و ﻧﺰوﻟﯽ
– اﻣﮑﺎن ﻣﺸﺎﻫﺪه اﯾﻨﮑﻪ ﻫﺮ ﻓﺎﮐﺘﻮر ﻓﺮوش از روی ﮐﺪام ﭘﯿﺶ ﻓﺎﮐﺘﻮر ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪه اﺳﺖ و ﻣﺸﺎﻫﺪه ﺷﻤﺎره ﺣﻮاﻟﻪ ﺻﺎدر ﺷﺪه ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ
– ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﮐﺎﻣﻞ ﺳﺘﻮن ﻫﺎی ﮔﺮﯾﺪ ﺧﺮﯾﺪ/ﻓﺮوش در ﻓﺎﮐﺘﻮرﻫﺎ (ﻧﻤﺎﯾﺶ/ﻋﺪم ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺳﺘﻮن ﻫﺎی ﻣﺪ ﻧﻈﺮ)
– اﻣﮑﺎن ﭼﺎپ ﺗﻮﺿﯿﺤﺎت ﻓﺎﮐﺘﻮر در ﻫﺮ ردﯾﻒ ﯾﺎ در ردﯾﻒ ﻫﺎی ﻣﺠﺰا در ﻓﺎﮐﺘﻮر ﻓﺮوش
– ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺳﺘﻮﻧﻬﺎی ﺗﻔﮑﯿﮑﯽ واﺣﺪ در ﭼﺎپ ﻓﺎﮐﺘﻮر ﻫﺎ (ﺳﺘﻮن ﺗﻔﮑﯿﮑﯽ واﺣﺪ ﻣﺜﻼ ﺑﻪ اﯾﻦ ﺷﮑﻞ اﺳﺖ: 1 ﺑﺴﺘﻪ 63 ﺗﺎﯾﯽ؛ 1 ﮐﺎرﺗﻦ 04 ﺑﺴﺘﻪ ای و … )
– ﻧﻤﺎﯾﺶ ﻧﻮع ﺗﺴﻮﯾﻪ ﺣﺴﺎب در زﯾﺮ ﻓﺎﮐﺘﻮرﻫﺎ ﻫﻨﮕﺎم ﭼﺎپ
– ﭼﺎپ ﻣﺎﻧﺪه ﺣﺴﺎب ﺑﺪﻫﮑﺎری/ﺑﺴﺘﺎﻧﮑﺎری ﺷﺨﺺ در زﯾﺮ ﻓﺎﮐﺘﻮرﻫﺎ ﻫﻨﮕﺎم ﭼﺎپ
– ﮔﺰارش ﺗﺨﻔﯿﻔﺎت ﮐﻞ
– ﮔﺰارش ﺗﺨﻔﯿﻒ ﮐﺎﻻ
– ﻣﺸﺎﻫﺪه ﻟﯿﺴﺖ ﮐﺎﻻﻫﺎی ﺣﻮاﻟﻪ ﻧﺸﺪه
– ﻣﺸﺎﻫﺪه ﺣﻮاﻟﻪ ﻫﺎی ﺻﺎدر ﺷﺪه
ﻫﺰﯾﻨﻪ/درآﻣﺪﻫﺎ
ﻣﻌﺮﻓﯽ اﻧﻮاع ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎ و درآﻣﺪﻫﺎ ﻣﺎﻧﻨﺪ اﺟﺎره، آب، ﺑﺮق، ﺗﻠﻔﻦ، ﮐﺮاﯾﻪ ﺣﻤﻞ، ﺑﻬﺮه و ﻏﯿﺮه
ﻧﺴﺒﺖ دادن ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎ ﺑﻪ ﺑﺨﺸﻬﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ
ﺗﻬﯿﻪ ﮔﺰارﺷﻬﺎ از ﻫﺮ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﯾﺎ ﺗﻤﺎم ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎ در ﻃﻮل ﯾﮏ ﻣﺪت
ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺣﻘﻮق و دﺳﺘﻤﺰد
اﻣﮑﺎن ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻋﺎﻣﻞ ﻫﺎی ﺣﻘﻮﻗﯽ ﻣﺠﺮا ﺑﻪ ازاء ﻫﺮ ﮐﺎرﻣﻨﺪ
- اﻣﮑﺎن ﺗﺨﺼﯿﺺ ﮐﺪ ﭘﺮﺳﻨﻠﯽ ﺑﺮای ﻫﺮ ﮐﺎرﻣﻨﺪ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده ﺧﺎص
- اﻣﮑﺎن ﺗﻌﺮﯾﻒ اﺿﺎﻓﻪ ﮐﺎری، ﺑﯿﻤﻪ، ﻏﯿﺒﺖ و ﻣﺮﺧﺼﯽ ﺳﺎﻋﺘﯽ ﺑﻪ 2 ﺷﮑﻞ درﺻﺪی و رﯾﺎﻟﯽ ﺑﻪ ازاء ﻫﺮ ﻋﺎﻣﻞ ﺣﻘﻮﻗﯽ
– اﻣﮑﺎن ﺗﻌﺮﯾﻒ اﺿﺎﻓﺎت و ﮐﺴﻮرات ﺑﺮای ﻫﺮ ﺷﺨﺺ ﺑﻪ ازاء ﻫﺮ ﻋﺎﻣﻞ ﺣﻘﻮﻗﯽ
– ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ آﻧﯽ ﭘﺎﯾﻪ ﺳﺎﻋﺖ ﮐﺎری
– اﻣﮑﺎن ﺗﻌﺮﯾﻒ دﺳﺘﻤﺰد روزاﻧﻪ ﯾﺎ ﺣﻘﻮق ﺛﺎﺑﺖ
اﻣﮑﺎن ﺛﺒﺖ 4 ﻧﻮع ﺣﻘﻮق و دﺳﺘﻤﺰد:
1- ﮐﺎرﻣﻨﺪاﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ازای ﻣﺪت زﻣﺎن ﺧﺎﺻﯽ در ﯾﮏ ﻣﺎه ﻣﯿﺰان ﺣﻘﻮق ﺛﺎﺑﺖ اﺧﺬ ﮐﺮده و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﻨﺪ دارای اﺿﺎﻓﻪ ﮐﺎری، ﺑﯿﻤﻪ، ﻏﯿﺒﺖ، ﻣﺮﺧﺼﯽ ﺳﺎﻋﺘﯽ و ﯾﺎ ﻋﺎﻣﻞ ﻫﺎی ﺣﻘﻮﻗﯽ ﻧﯿﺰ ﺑﺎﺷﻨﺪ.
2- ﮐﺎرﻣﻨﺪاﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ازای ﻣﺪت زﻣﺎن ﺧﺎﺻﯽ در ﯾﮏ ﻣﺎه ﻣﯿﺰان ﺣﻘﻮق ﺛﺎﺑﺖ اﺧﺬ ﮐﺮده و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﻨﺪ دارای اﺿﺎﻓﻪ ﮐﺎری، ﺑﯿﻤﻪ، ﻏﯿﺒﺖ، ﻣﺮﺧﺼﯽ ﺳﺎﻋﺘﯽ و ﯾﺎ ﻋﺎﻣﻞ ﻫﺎی ﺣﻘﻮﻗﯽ ﻧﯿﺰ ﺑﺎﺷﻨﺪ.
3- ﮐﺎرﻣﻨﺪاﻧﯽ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﮔﻮﻧﻪ ﺳﺎﻋﺖ ﻣﻮﻇﻔﯽ ﻧﺪاﺷﺘﻪ و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻫﯿﭻ ﮔﻮﻧﻪ ﺣﻘﻮق ﺛﺎﺑﺘﯽ ﻧﺪارﻧﺪ و ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ازای ﻫﺮ ﺳﺎﻋﺖ ﮐﺎری ﻣﺒﻠﻐﯽ را ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺣﻘﻮق و دﺳﺘﻤﺰد درﯾﺎﻓﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ.
4- ﮐﺎرﻣﻨﺪاﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺻﻮرت روز ﻣﺰد ﮐﺎر ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪو ﺣﻘﻮﻗﺸﺎن ﺑﻪ ﺻﻮرت روزاﻧﻪ ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﺷﺪه و ﭘﺮداﺧﺖ ﻣﯽ ﺷﻮد.
– اﻣﮑﺎن ﭼﺎپ دﺳﺘﻪ ای ﻓﯿﺶ ﺣﻘﻮﻗﯽ / ﭼﺎپ ﻓﯿﺶ ﺣﻘﻮﻗﯽ در 2 ﻧﻮع A4, A5
– ﮔﺰارﺷﺎت ﻣﺘﻨﻮع ﭘﺮداﺧﺖ ﺣﻘﻮق
ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﺤﺼﻮل
– اﻣﮑﺎن ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻓﺮﻣﻮل ﺗﻮﻟﯿﺪ
– ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﻮل ﺗﻮﻟﯿﺪﻫﺎی ﺗﻌﺮﯾﻒ ﺷﺪه
– اﻣﮑﺎن ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻨﻨﺪه ﻣﺤﺼﻮل
– ﮐﺴﺮ ﻣﻮﺟﻮدی ﮐﺎﻻﻫﺎی ﻣﺼﺮﻓﯽ از اﻧﺒﺎر ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ و اﻓﺰودن ﻣﻮﺟﻮدی ﮐﺎﻻی ﺗﻮﻟﯿﺪی ﺑﻪ اﻧﺒﺎر ﻣﻘﺼﺪ ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪه، ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ
ﻓﺮﻣﻮل ﺗﻮﻟﯿﺪ
درﯾﺎﻓﺖ و ﭘﺮداﺧﺖ ﻫﺎی ﻣﺎﻟﯽ
– درﯾﺎﻓﺖ و ﭘﺮداﺧﺖ ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻪ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﮐﺎﻣﻼ ﻟﻤﺴﯽ و ﺑﺼﺮی و ﻗﺎﺑﻞ ﻓﻬﻢ ﺑﺮای ﻋﻤﻮم اﻓﺮاد
- ﺑﺪون اﺣﺘﯿﺎج ﺑﻪ ﮐﻠﯿﮏ اﺿﺎﻓﯽ ﺑﺎ ﻓﺸﺮدن ﮐﻤﺘﺮﯾﻦ ﮐﻠﯿﺪ و ﺑﺎﻻﺗﺮﯾﻦ ﺳﺮﻋﺖ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﯿﺪ ﻋﻤﻠﯿﺎت ﻫﺎی ﻣﺎﻟﯽ ﺧﻮد را ﺛﺒﺖ و وﯾﺮاﯾﺶ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ.
– ﮔﺰارش درﯾﺎﻓﺖ ﻫﺎ و ﭘﺮداﺧﺖ ﻫﺎ (ﺑﺎ ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﺟﺴﺘﺠﻮ ﺑﺮاﺳﺎس ﻧﻮع ﻋﻤﻠﯿﺎت، ﻧﻮع ﭘﺮداﺧﺖ/درﯾﺎﻓﺖ، ﺷﺨﺺ، ﺷﻤﺎره ﺳﺮﯾﺎل ﭼﮏ ﭘﻮل/ﺳﻨﺪﺑﺎﻧﮑﯽ و ﺗﺎرﯾﺦ ﻋﻤﻠﯿﺎت و …)
گزارشات
ﮔﺰارﺷﺎت ﺗﺤﻠﯿﻞ آﻣﺎری ﺷﺎﻣﻞ
1- ﻧﻤﻮدارﻫﺎی و ﺟﺪوﻟﻬﺎی ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ای ﻣﯿﺰان ﺧﺮﯾﺪ، ﻣﯿﺰان ﻓﺮوش، ﺳﻮددﻫﯽ و ﻧﻮﺳﺎن ﻗﯿﻤﺖ ﺑﺮای ﻫﺮ ﮐﺎﻻ ﯾﺎ ﮔﺮوﻫﯽ از ﮐﺎﻻﻫﺎ
2- ﻧﻤﻮدارﻫﺎی و ﺟﺪوﻟﻬﺎی ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ای ﻋﻤﻠﯿﺎت ﻫﺎی ﻣﺎﻟﯽ ﺷﺎﻣﻞ (ﭘﺮداﺧﺖ/درﯾﺎﻓﺖ ﻧﻘﺪی، ﭘﺮداﺧﺖ/درﯾﺎﻓﺖ ﭼﮏ، ﻣﻮﺟﻮدی ﺻﻨﺪوق و ﺑﺎﻧﮏ، ﭘﺮداﺧﺖ/درﯾﺎﻓﺖ اﻋﺘﺒﺎری و …)
3- اﻣﮑﺎن ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﺳﻮد ﺑﺨﺶ ﻫﺎ ﺑﻪ ﺗﻔﮑﯿﮏ ﺑﺨﺶ، روزاﻧﻪ و ﻣﺎﻫﯿﺎﻧﻪ و ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﺳﻮد ﮐﺎﻻﻫﺎ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻤﻮدارﻫﺎی آﻣﺎری
4- ﻣﺸﺎﻫﺪه ﮔﺮدش (درﯾﺎﻓﺖ/ﭘﺮداﺧﺖ) ﺣﺴﺎب اﺷﺨﺎص
5- ﻧﻤﻮدارﻫﺎ و ﺟﺪوﻟﻬﺎی ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ای ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎ و در آﻣﺪﻫﺎ
6- ﻧﻤﻮدارﻫﺎی آﻣﺎری از ﺗﺨﻔﯿﻔﺎت ﺑﺨﺶ ﻫﺎ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻣﺎﻫﯿﺎﻧﻪ و ﺑﻪ ﺗﻔﮑﯿﮏ ﺑﺨﺶ
7- اﻣﮑﺎن ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﺣﻘﻮق ﮐﺎرﻣﻨﺪان ﺑﻪ ﺗﻔﮑﯿﮏ ﮐﺎرﻣﻨﺪ، ﺑﺨﺶ، ﻣﺎهاﻣﮑﺎن ﻣﺸﺎﻫﺪه روﻧﺪ ﮐﺎری ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻤﻮدارﻫﺎی ﺗﺤﻠﯿﻞ آﻣﺎری ﻓﻮق اﻟﻌﺎده ﮔﻮﯾﺎ و ﻗﺎﺑﻞ ﻓﻬﻢ
– ﮔﺰارش ﺗﺮازﻧﺎﻣﻪ
– ﮔﺰارش دﻓﺎﺗﺮ ﺣﺴﺎﺑﺪاری :
1- اﻣﮑﺎن ﻣﺸﺎﻫﺪه رﯾﺰ ﮔﺮدش ﺣﺴﺎب ﻫﺎ ﺑﺎ داﺑﻞ ﮐﻠﯿﮏ ﺑﺮ روی ﺳﺮ ﻓﺼﻞ ﺣﺴﺎب ﻣﺪ ﻧﻈﺮ
– ﮔﺰارش دﻓﺘﺮ روزﻧﺎﻣﻪ :
1- اﻣﮑﺎن دﺳﺘﺮﺳﯽ ﺑﻪ ﻋﻤﻠﯿﺎت ﻫﺎی ﻣﺎﻟﯽ ﺻﻮرت ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﺎ داﺑﻞ ﮐﻠﯿﮏ ﺑﺮ روی ﻋﻤﻠﯿﺎت ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ
– ﺻﻮرت ﺳﻮد و زﯾﺎن
– ﮔﺰارش ﺗﻔﺼﯿﻠﯽ ﺳﻮد و زﯾﺎن
سایر امکانات
– گزارش کلیه فعالیت های کاربران به صورت جزئی و قابل پیگیری (مشخص شدن کلیه فعالیت های هر کاربر از ابتدای ورود به نرم افزار تا هنگام خروج از آن)
– مدیریت اشعار و جملات معروف
– تقویم قدرتمند با امکان ثبت هر گونه رویدادی
– دفترچه تلفن
– محاسبه بهره اقساط به 2 روش فرمول قدیم و فرمول جدید
– مدیریت فایل های پشتیبان (مدیریت دسته جمعی فایل های پشتیبان گرفته شده و بررسی حجم و تعداد آنها)
– پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات
– امکان ایجاد سال مالی از تاریخ دلخواه کاربر
– امکان صدور چند فاکتور به صورت همزمان
– نمایش آخرین قسمت های باز شده نرم افزار بر روی صفحه اصلی جهت دسترسی سریع تر کاربران
– نمایش آخرین عملیات انجام شده در هر فرم به کاربران
– نمایش یادآورها و رویدادهای تقویم و سررسید چک ها و بدهی های سررسید دار.
– امکان ذخیره نمودارهای تحلیل آماری
– تنظیمات سیستم: (تنظیمات سیستم جهت هماهنگ کردن قسمت های مختلف نرم افزار متناسب با نیاز شما می باشد و این امر موجب انعطاف پذیری نرم افزار می باشد و کاربران مختلف با سلیقه های متفاوت را پوشش می دهد.)
1- امکان تعیین صندوق، بانک، انبار، کارپرداز، خریدار، فروشنده پیش فرض در سیستم جهت سهولت انجام عملیات
2- امکان عدم نمایش پیغام تاییدیه هنگام عملیات های مالی (جهت افزایش سرعت کار با سیستم)
3- تنظیم آرم مجموعه در بالای فاکتورها و گزارشات
4- تعیین برگه پیش فرض در دریافت ها/پرداخت های مالی
5- تعیین ساعت موظفی ماهیانه و روزانه
6- امکان درج مبلغ صفر در مبلغ خرید کالا
7- نمایش جستجوی چک ها هنگام ثبت چک در دریافت/پرداخت های مالی
8- ثبت مجزاء چک های دریافتی/پرداختی
9- امکان رند کردن سرجمع قیمت فاکتورها
10- صدور اتوماتیک/دستی حواله انبار
11- ثبت مجزاء چک های دریافتی/پرداختی
12- امکان رند کردن سرجمع قیمت فاکتورها
13- صدور اتوماتیک/دستی حواله انبار
14- ذخیره موقعیت و اندازه فرم ها
15- تعیین درصد مالیات بر ارزش افزوده
16- تعیین شماره شروع فاکتورها
17- تعیین عملیات پس از ثبت فاکتور ( 1. پیش نمایش 2. چاپ 3. پیش نمایشو چاپ فاکتور)
18- امکان تعیین نوع جستجو در فاکتورها (یک طرفه، دوطرفه و جستجوی دقیق)
19- امکان بستن سال مالی با موجودی منفی انبار
20- نمایش لیست سال های مالی هنگام ورود به نرم افزار
21- جهت استفاده در محاسبه سود و زیان و کاردکس ها (FIFO, LIFO, AVG) تعیین نوع محاسبه عملیات های انبار
22- امکان تعیین 2 خط چاپ همزمان با تعداد متفاوت چاپ برای فاکتورها
23- امکان تعیین متن ثابت قبل از شماره فاکتورها
24- تعیین متن اول و دوم در زیر فاکتورها
25- امکان تعیین تناسب ستون های فاکتور
26- امکان چاپ/عدم چاپ رنگ پس زمینه در فاکتورها و گزارشات
27- امکان تعیین پشتیبان گیری خودکار، قبل از عملیات های مالی و هنگام خروج از نرم افزار
28- امکان تعیین مسیر ذخیره فایل های پشتیبان نرم افزار
29- تنظیم فونت نوشته های بارکد و پرینتر پیش فرض چاپ بارکد
30- امکان تعیین “متن تاییدیه دریافت در زیر فاکتور فروش”
31- نمایش/عدم نمایشنوار پیشرفت در هنگام ارسال پرینت
32- تنظیمات تمامی جزئیات نمایشگر دوم
33- تنظیمات نمایشگر مشتری
34- امکان بازگشت به تنظیمات اولیه نرم افزار فقط با یک کلیک
تنظیمات
– امکان تعریف کاربران؛ گروه های کاربری و سطوح دسترسی
– امکان کار با بارکدخوان و دستگاه چاپ بارکد
– تنظیمات چاپ چک
– خطوط چاپگر