header_nine_logo
  • صفحه اصلی
  • محصولات
    • صندوق فروشگاهی
    • چاپگر
      • چاپگر رسید
      • چاپگر لیبل
    • بارکدخوان
    • کیوسک سفارشگیر
    • لوازم جانبی
    • گیت ضد سرقت فروشگاهی
    • پرایس چکر
    • تجهیزات فروشگاهی
      • میز چک اوت
      • قفسه فروشگاهی
    • دوربین مداربسته
    • نرم افزار حسابداری
    • دستگاه حضور و غیاب
  • مقالات
  • آموزش
  • دانلود
  • درباره ما
  • تماس با ما

مقالات

خانه تجهیزات فروشگاهی چیدمان قفسه های فروشگاهی

چیدمان قفسه های فروشگاهی

تجهیزات فروشگاهی, مقالات

در فروشگاهها و هایپر مارکت ها چندین اصل در میزان موفقیت فروش نقش مهمی ایفا می کنند

اصل اول – دیده شدن محصول در قفسه ها برای جلب توجه مشتری. محصول باید طوری قرار داده شود که مشتری بتواند به راحتی آن را ببیند و دسترسی داشته باشد تا خرید کند

اصل دوم- بعد از جلب توجه مشتری در چیدمان محصول حالا باید مشتری به سمت کالا کشش داشته باشد . و اینکه مشتری متوجه قرار گیری محصول به شکلی که شما در قفسه ها قرار دادید بشود و همچنین بتواند درک کند چه نیازی از او را برطرف خواهد ساخت. معمولا این این اتفاق در چند ثانیه اول رخ میدهد و این ارتباط کوتاه بدون فکر و تردید اتفاق بیافتد . و اگر مشتری بی تفاوت رد شود یعنی کالای شما در قفسه ماندگار شد و شما در این مرحله شکست خوردید

اصل سوم- بعد از اینکه مشتری مقابل قفسه ایستاد و بر سر خریدن و نخریدن محصول به چالش کشیده شد باید این اتفاق بیافتد که چقدر شما توانستید پیام نحوه چیدمان خود را به مشتری منتقل کنید که به خرید قطعی برسد.

اصل چهارم- و حالا کالا از روی قفسه ها برداشته می شود و وارد سبد خرید مشتری میشود . در واقع خلاقیت ،بررسی و طراحی دقیقی پشت سر این نوع چیدمان وجود دارد تا به خرید برسد.

با این چهار اصل به این نتیجه می رسیم که نحوه چیدمان محصول در قفسه ها کاملا استراتژیک و مهم است و نیاز به طراحی دارد. پس با این حساب می توان گفت که هر نوع چیدمانی صرف خرید قفسه و جایگذاری نمی تواند برای مشتری جلب توجه کند. با فروشگاه پر و محصولات قیمت مناسب نمیتوان موفق بود. موفقیت زمانی کسب می شود که محصولات خوش قیمت با معرفی خوب و اساسی در چیدمان شکل بگیرد

برای طراحی فروشگاههای هایپر و سوپر مارکت خود با تماس بگیرید01144268820 – 01144262376

صفحه قبلی میز چک اوت چیست؟
مطلب بعدی تجهیزات فروشگاهی برای سوپرمارکتها
آخرین مطالب
  • بهترین لیبل پرینترها ( چاپگر بارکد) 21-09-1397
  • نحوه اتصال ترازوی فروشگاهی به نرم افزار 21-09-1397
  • کاغذ یا رول حرارتی چیست؟ 21-09-1397
  • آمل میدان هفده شهریور خیابان هراز آفتاب یک ساختمان اندیشه طبقه 4 واحد11
  • 01144154626
  • adacoiranir@gmail.com

توسعه و طراحی توسط : تیم آدا الکترونیک

شرکت آدا الکترونیک
ارسال