دستگاههای حضور و غیاب ، اثر انگشتی ، تشخیص چهره و کارتی می باشد.
دستگاههای حضور غیاب دارای چند ویزگی مشخص سخت افزاری می باشد . که مورد توجه کاربران است .
منو کاملا فارسی
سنسور قدرتمند اثر انگشت
سنسور تشخیص چهره
دارای کارت مرخصی ساعتی و ماموریت برای ثبت تردد ماموریت و مرخصی
دارای درگاه lan . usb ( یعنی از هر دو طریق قابلیت تخلیه اطلاعات وجود دارد )
دارای باطری داخلی یا قابلیت نصب باطری بصورت خارجی در آداپتور دستگاه (برای روشن بودن دستگاه در ساعات قطع برق )
در ادامه به بررسی بخش نرم افزاری دستگاه حضور غیاب می پردازیم .
1- تعریف گروهها ، مشخصات افراد ، تعریف شیفت ها
در ابتدا بعد از نصب دستگاه و ورود اطلاعات کاربران روی دستگاه به ترتیب شماره دستگاه اطلاعات افراد را در نرم افزار ثبت می کنیم. قبل از ثبت مشخصات افراد ، گرووها را نام گذاری کرده مثلا گروه اداری ، گروه تولید و سپس در قسمت تعریف شیفت ها، تعریف پایه شیفت روزانه با نام مربوطه انجام می شود و ساعت کاری ثبت می گردد
سپس در بخش انتصاب و ایجاد شیفت روی تقویم سال جاری انجام میگیرد و در این قسمت گروه مربوطه مشخص می گردد
در نهایت در بخش تعریف اشخاص بعد از نام و کد افراد مطابق با سخت افزار ، گروه نیز مشخص می گردد تا شیفت افراد ثبت شود.
2- ارتباط با دستگاه و تخلیه اطلاعات
برای تخلیه اطلاعات می توان از کابل lan و فلش یو اس بی استفاده کرد . بدین صورت که برای استفاده از کابل شبکه ، دستگاه حضور و غیاب و سیستمی که نرم افزار روی آن نصب شده با هم در یک شبکه قرار میگیرند و روی دکمه تخلیه اطلاعات نرم افزار کلیک می کنیم و سپس اتصال و بعد تخلیه سریع .و اطلاعات جابجا می شود و روی تبدیل اطلاعات کلیک می کنیم و حالا اطلاعات قابل استفاده می باشد
برای استفاده از یو اس بی ابتدا فلش را روی دستگاه می گذاریم و دکمه گزارش را می زنیم و سپس ترددها و سوال کد شود را با اسکیپ جواب میدهیم و اطلاعات موفق آمیز دانلود می شود با زدن دکمه اسکیپ به منوی اصلی برمی گردیم و فلش را برمیداریم و روی سیستم قرار داده و از طریق نرم افزار روی دکمه تخلیه اطلاعات و سپس خواندن از usb را انتخاب می کنیم و باز هم دکمه تبدیل اطلاعات .
3- تعریف و ثبت کارت مرخصی و ماموریت
برای تعریف کارت مرخصی و ماموریت ابتدا روی سخت افزار همانند تعریف کاربر ان را انجام میدهیم
در نرم افزار در قسمت تخلیه اطلاعات در بخش تنظیم کارت نوع و کد کارت را تعریف میکنیم
4- طریقه بازیابی اطلاعات و بک اپ گیری
قسمت اصلی نرم افزار بخش پشتیبان گیری و بازیابی ، مسیر را مشخص می کنید و بک اپ می گیرید . در قسمت بازیابی هم میتوان هنگام نصب انجام داد و هم بعد از نصب روی نرم افزار همین قسمت بک اپ و بازیابی مسیر را مشخص نمود و اطلاعات را بازیابی کرد.
5- گزارش گیری و استفاده از اطلاعات
برای استفاده از اطلاعات از بخش اصلاح کارکرد پرسنل استفاده میکنیم. بدین صورت که با تعیین کد هر کاربر میتوان اطلاعات آن کاربر را مشخص کرد.و تمام ورود و خروج ، ماموریت ، مرخصی ساعتی را چک کرد .
همچنین اطلاعات قابل ارسال روی اکسل هستند و بعد از ارسال روی اکسل میتوان اطلاعات را مورد بررسی قرار داد.
اگر سوال دیگری دارید و یا اینکه به اطلاعات دیگری در این زمینه نیازمند هستید با دفتر بخش فروش و یا فنی تماس بگیرید 09112273121
برای خرید حضور غیاب به لنک زیر مراجعه کنید
https://adacostore.ir/product/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%ad%d8%b6%d9%88%d8%b1-%d8%ba%db%8c%d8%a7%d8%a8-%d8%a7%d8%ab%d8%b1-%d8%a7%d9%86%da%af%d8%b4%d8%aa-tfinger301/
و برای نصب نرم افزار حضور غیاب به لینک زیر مراجعه کنید
https://adacostore.ir/product/%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%ad%d8%b6%d9%88%d8%b1%d8%ba%db%8c%d8%a7%d8%a8/?preview_id=2933&preview_nonce=2b393f2627&_thumbnail_id=3320&preview=true
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]